Pages

onsdag 1 september 2010

Tiden går

Det blir verkligen långt mellan inläggen men ibland så orkar man inte bara. Man lever vidare och dagarna går. Det finns i ens tankar varje dag men det är inte alla dagar man orkar ta tag i det.

Sonen är på skolläger. De ska sova över till i morgon,. Jag hoppas assistenten är med. De är 6 st i klassen. 5 pojkar och en flicka. Sonen har redan fått ögonen på henne. Och naturligtvis hon på sonen.

Sonen har lätt att få blickarna på sig av det motsatta könet. Han är mycket trevlig och charmig. Jag har försökt o förklarat för honom vad kärlek är o jag hoppas han tar in lite av vad jag säger.

Många tycker att en puss är oskyldigt, men det är inte det för min son. Inte med hans bagage. Jag tror dock att det ska gå bra.

Han kommer hem i helgen o sambon är borta den mesta av tiden på dagarna då han ska på kurs. Kommer bli lite jobbigt med all koll jag måste ha. Han får inte lämnas ensam med något av barnen o jag har de små med att ha koll på. Men jag klarar det men det tar mycket psykiskt. Man är på sin vakt hela tiden.

Nu ska jag sova iaf så jag önskar en god natt till er som läser.

0 kommentarer: