Pages

lördag 5 juni 2010

Trött och sliten

Har inte orkat skriva något. Allt går upp o ner. När man hör något positivt så ska negativa saker hända direkt. Nu är det positivt igen iaf. De tror ha hittat en familj bara 32 mil härifrån. Har vi tur så slipper vi Norrland.

Jag försöker hålla mig uppe på vattenytan. Men det är inte lätt när man har en stor son hemma som kräver mycket uppmärksamhet. Vi ger honom det men inget räcker. Iaf så känns det så.

Han får mycket. Det jag inte har försöker jag fixa. När man inte kan så får man dåligt samvete o man får höra att han aldrig får något.

Jag är trött. I morgon ska han till sin kontaktfamilj, men jag funderar på att skicka dit honom redan idag som det först var planerat. Han har inte varit snäll. Han ska i väg på fotbollsträning i morgon o det kostar pengar. Pengar som jag ger honom, men funderar starkt på att låta han missa det o åka till kontaktfamiljen idag i stället. Hans beteende måste få någon sorts av en konsekvens.

Nu ska jag ut i det fina vädret iaf o bara njuta av solen.

0 kommentarer: