Pages

söndag 2 maj 2010

Riskbedömning

I morgon ska riskbedömningen släppas. Jag har redan fått den men jag kan inte följa med på mötet. Sonen är förväntansfull. Han kommer hem på lördag över dagen och han sa i telefonen i går när jag pratade med honom att han skulle sova över hos oss om riskbedömningen visade sig att vara ok.

Han vet inte om att det fortfarande är hög risk. Vilket innebär att det inte blir övernattning. Det blir samma regler som innan. Det är jobbigt. Speciellt för honom då han har sina förväntningar o förhoppningar. Jag höll på att knäckas helt för jag trodde det skulle gå bra.

Livet blev definitivt inte som man hade tänkt sig det.

Sonen ringde idag o han sa att han varit på behandling under hela minsta syskonets uppväxt. Han berättade om en gång då lillebror var reserverad. Det har bara varit den gången men iaf. Jag förstår honom. Det är något som han missat och det är klart att han tycker det är jobbigt.

Man blir förbannad på hela systemet. Allt ska ta en sådan tid.

0 kommentarer: