Pages

söndag 9 maj 2010

Trött efter gårdagen

Trött efter gårdagen. Vi hade fest för min sambo som fyllde jämt. Sonen var hemma och det var jätteroligt. Det tar dock mycket energi då man måste hela tiden vara på sin vakt.

Vi åt gott iaf och hade en mycket trevlig dag och kväll.

Har pratat med honom idag i telefonen o han var lite trött. Han kom inte tillbaka tll behandlingshemmet förrän vid 12 på natten.

I morgon ska jag kontakta soc o höra med dom hur de har tänkt sig med umgängena i sommar samt vart sonen ska ta vägen på helgerna när han börjar i internatskolan. Det finns ingen personal på helgerna där o han måste ha tillsyn. Frågan är vart de har tänkt att han ska vara.

Jag tvivlar starkt på att han får komma hem till oss då det finns fler barn i hemmet.

Nu ska jag faktiskt lägga mig. Är dödstrött.

3 kommentarer:

Mib sa...

Hej Nova! Vill bara tala om att jag först tappade bort dig, men nu när jag hittat dig igen så är jag här och läser.
Kram från Mib.

Mib sa...

Hej, jag trodde jag hade lämnat en kommentar här på din blogg förut, men nu hittar jag den inte.
Jag kommer alla fall att fortsätta att följa din blogg.
Stor kram från Mib som nu har bytt blogg till http://mibfilosoferar.zoomin.ze
Välkommen dit också.

Att leva i en lögn sa...

Tack. Jag har inte varit här på ett tag. Ska försöka bli lite mer aktiv. När orken finns.

Kram Nova